conversesfebrerinstaLa Càtedra d'Estudis Marítims i la Càtedra Oceans i Salut Humana participaran aquest divendres 14 de febrer una sessió especial de Converses de Taverna, on pescadors, científics i societat civil parlaran de les conseqüències de la contaminació en el medi marí i els seus efectes sobre la salut humana, com ha posat de manifest el temporal "Glòria" ara fa uns dies.

A través del testimoni dels convidats es documentarà l'impacte de les múltiples formes de contaminació en l'equilibri ambiental, els perjudicis diaris en les activitats econòmiques del litoral, les possibles afectacions sobre l'economia blava o el perill que corre la salut humana exposada als contaminants. També es vol posar en valor el moviment ciutadà per a la conservació del territori amb accions innovadores o la conscienciació cada cop major dels agents econòmics sobre la importància de preservar els ecosistemes.

Aquesta sessió de Converses de Taverna s'inclou en el programa Pesca i Ciència 2020 de la Càtedra d'Estudis Marítims (UdG), i així com en el programa Memòria Viva del Museu de la Pesca.

L'acte començarà a les 19 h al restaurant Can Blau (Vapor, 3), de Palamós. L'activitat és gratuïta i l'aforament limitat a la capacitat de la sala. Per més informació, truqueu al 972 600 424 (Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca).