El Museu de la Pesca vol convertir-se en plataforma de divulgació artística multidisciplinar i fomentar la creació artística relacionada amb el món de la mar. Per aquesta raó convoca les bases de la convocatòria 2021 per tal de rebre propostes d’artistes visuals i plàstics que vulguin exposar la seva obra a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Pesca.

La proposta serà seleccionada per una Comissió i s’inclourà en el programa anual d’exposicions temporals del Museu de la Pesca.

Descarrega les bases

Podeu fer arribar els dossiers de presentació de la proposta a través del següent formulari:

Exposicions artístiques temporals. Museu de la Pesca. Convoatòria 2021

Termini màxim de presentació: 31 de maig de 2020

Drag and drop files here or Browse

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell