banner expo artistiques mdp 2019 600pxEl Museu de la Pesca vol convertir-se en plataforma artística multidisciplinar i fomentar la creació artística relacionada amb el món de la mar.

Per aquesta raó publica les bases per rebre propostes d’artistes visuals i plàstics per a exposar la seva obra a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Pesca. La proposta serà seleccionada per una Comissió i s’inclourà en el programa anual d’exposicions temporals del Museu de la Pesca.

El termini de presentació de proposta és del 28 de novembre de 2019 al 26 de gener de 2020

La recepció de dossiers es pot fer presencialment o per correu postal al Museu de la Pesca, moll pesquer, s/n 17230 Palamós, o per correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Descarrega les bases