El mes de desembre s'ha culminat el nou projecte de fotografia de les col·leccions integrades en el fons del Cau de la Costa Brava. Han estat peces de grans dimensions de les quals només teníem imatges de feia trenta anys a causa de la dificultat que suposa la seva manipulació.

El resultat han estat vuitanta imatges de qualitat professional, les quals, a través de la web i les xarxes socials, permetran donar a conèixer i divulgar unes peces habitualment conservades a la sala de reserva.

Entre les peces fotografiades hi ha caixes i tapes de caixa de mariner policromades del segle XVIII, capçals de llit d’Olot o vestits dels habitants de l’Amazònia, arribats al Museu a principis del segle XX.

Aquesta acció s’ha realitzat amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.