Dilluns 27 de setembre (12 h), l’Espai del Peix acollirà la presentació de l’informe “Estudi tècnic de la compra de peix a la Costa Brava. La pauta de compra dels clients a les peixateries de l’Alt Empordà, Baix Empordà i la Selva”, impulsat per la Fundació Promediterrània en el marc de la convocatòria 2021 dels ajuts FEMP – GALP, i liderat pel Dr. Francesc Fusté, investigador del Laboratori Multidisciplinar de Recerca en Turisme de la Universitat de Girona.

Aquest estudi radiografia el perfil de comprador, la cistella de la compra i les motivacions dels consumidors que compren a les peixateries tradicionals als diferents municipis de la Costa Brava. Vol esdevenir una eina al servei de la reflexió i l’acció en el marc de la promoció del peix fresc del nostre litoral.

La presentació també es podrà seguir en streaming a través del canal de Youtube del Museu de la Pesca.

Preguem que confirmeu l'assistència a l'acte mitjançant el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la., o bé al telèfon 972 60 12 44

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell