La Fundació Promediterrània obre un procediment selectiu per la contractació laboral temporal d'un/una coordinador/a del projecte “Gastronomia Blava”, sol·licitat al Grup d’Acció Local Pesquer Costa Brava per executar-se dins de l’exercici 2022.

Gastronomia Blava vol contribuir a estendre i enfortir  el coneixement del peix desembarcat a la Costa Brava entre el sector de la restauració professional. L'objectiu és potenciar el consum de peix de proximitat pescat de forma sostenible, tot creant sinergies entre el sector pesquer local, els distribuïdors, el mercat i la restauració professional. Per això, es compaginaran les campanyes de promoció de consum de peix de proximitat adreçades a la restauració amb accions tipus workshop, seminaris, entrevistes i assessoraments per part de l'Espai del Peix als professionals de la cuina i la restauració.

Data d'obertura de la convocatòria: 06/03/2022
Data límit de presentació d'instàncies: 26/03/2022

Descarrega les bases de la convocatòria

Descarrega el model d'instància