Un any més, Catalunya celebra les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que té lloc, ininterrompudament a Catalunya, des del 1991. Són considerades l’activitat participativa més important d’Europa en relació amb el patrimoni cultural.

Enguany se celebren trenta anys d’organització de les Jornades Europees de Patrimoni a Catalunya. I per participar d’aquesta celebració tan especial, des del Museu de la Pesca proposem un programa d’activitats per gaudir amb el patrimoni local en tots els sentits i per a tots els públics.

Visita guiada a l'exposició La barraca onírica. Dalí, Joan Vehí i la creació contemporània
Divendres 8 d'octubre
Capella del Carme
18 h

Visita guiada a les Barques del Peix
Dissabte 9 d'octubre
Museu de la Pesca
11 h i 12 h

Visita guiada la Barraca d'en Dalí
Dissabte 9 d'octubre
Platja de Castell
11.30 h

Visita guiada al castell de Sant Esteve de Mar
Diumenge 10 d'octubre
Castell de Sant Esteve, La Fosca
12 h

Us podeu apuntar a totes les activitats a la plataforma de reserves del Museu de la Pesca:

Joc de pistes per descobrir el passat de Palamós

I a més a més, en el marc de les JEP2021 us animem a participar i gaudir en família d’un joc de pistes per conèixer el Palamós més antic, el seu territori i la seva gent. Recorre els carrers, orientat, troba les coordenades i les pistes que t'obriran els cadenats i viatja per la història de la vila!

Joc de pistes online. Palamós, 1277 Com comença tot plegat?

Gaudiu d'aquest fantàstic cap de setmana dedicat al patrimoni cultural de casa nostra!
I seguiu totes les activitats a #JEP2021

Museu de la Pesca