Diumenge 25 de juliol s'estrena a TV3 (20.15 h) "La mar de bé", el nou programa d'entreteniment i divulgació que vol donar prestigi al peix de llotja i a la feina del pescador, tot  oferint una visió optimista de l'ofici i mostrant tota la seva riquesa cultural. Conduït pel xef Quim Casellas,  els espectadors experimentaran el fet de ser pescador al segle XXI, la passió per l'ofici i els reptes de treballar a la mar.

Podeu trobar tota la informació del programa, capítols i horaris d'emissió al web lamardebe.net

"La mar de bé" està dirigit per Lluís Moreno, és una producció associada de Televisió de Catalunya amb la productora Arkham Studio i la col·laboració del Grup d'Acció Local Pesquer de la Costa Brava (GALP). En aquest sentit, la Fundació Promediterrània també ha format part d'aquest projecte assumint la part d'assessorament i documentació científica dels continguts del programa, de la mà dels tècnics del Museu de la Pesca.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell