Mar Blanco. Dimitri RomanovDivendres 29 de novembre a les 19 h s'inaugura a la proposta artística guanyadora de la Convocatòria 2019 d'exposicions artístiques temporals del Museu de la Pesca: "Mar blanco", de l'artista rus afincat a Catalunya Dimitry Romanov.

"Mar blanco" és una al·legoria de la Mediterrània, un espai que va captivar l'artista des que va arribar a la Costa Brava. Gràcies al Museu de la Pesca i en companyia d'un pescador va descobrir aquest fascinant món marítim que ara condensa en una obra que conjuga la fascinació pel mar amb una tècnica única i singular  detreballar en rajoles i mosaics mediterranis. Mar Blanco, és la primera mostra de l’artista en una sala d’exposicions a Catalunya.

L'exposició es podrà visitar gratuïtament del 30 de novembre 2019 al 2 de febrer 2020 a la sala d'exposicions temporals.

Si vols saber més sobre aquesta exposició, visita el següent enllaç: http://ow.ly/UDKX50xmaXD

Exposicions artístiques temporals

El Museu de la Pesca vol convertir-se en plataforma artística multidisciplinària i fomentar la creació artísticarelacionada amb el món de la mar. Per aquesta raó convoca aquestes bases per tal de rebre propostesd’artistes visuals i plàstics per a exposar la seva obra a la sala d’exposicions temporals del Museu de la Pesca.