florianpimestresfogonsLa nova sessió de Mestres dels Fogons a l’Espai del Peix del pròxim dimecres 11 de desembre estarà dedicada a la cuina de festa, des d’una perspectiva de la tradició, elaborada amb ingredients del territori i segell empordanès cent per cent.

El protagonista de la sessió serà en Florian Pi, pescador de Sa Riera, el qual farà una demostració en directe d’una cuina de festa amb arrels, nutritiva, saborosa i econòmica. Per a inspirar els nostres menús de Nadal, ha triat cuinar una molla roquera amb pèsols i uns fideus amb gambes; tot, producte Km0.

L’activitat començarà a les 15.15 a l’Espai del Peix, al moll de Palamós, és totalment gratuïta i no cal reserva prèvia.

Mestres i mestresses dels fogons, una activitat inclosa dins del programa Memòria Viva, iniciativa del Museu de la Pesca per a  la difusió el patrimoni gastronòmic del peix del territori.

T'agrada la cuina marinera? Vols conèixer més receptes tradicionals? Estas buscant inspiració en la cuina del peix? Visita espaidelpeix.org i descarrega centenars de receptes elaborades amb peix de Palamós!