Palamós acull la festa Els Museus Surten al Carrer
Diumenge 19 de novembre, l’esplanada situada davant del Museu de la Pesca, al bell mig del port de Palamós, acollirà la celebració de la festa Els Museus surten al carrer, organitzada la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona.
Al llarg del matí, d’11 a 14 h, l’espai esdevindrà una gran mostra dels diferents tallers oferts pels museus gironins, acompanyats d’una petita exposició com a mostra del ric patrimoni museístic del territori. Els tallers estaran relacionats amb els objectes exposats i els discursos patrimonials i pedagògics segons la temàtica de cada un dels museus participants. Jocs, tallers, descoberta, demostracions i animacions per a tota la família!
Podeu consultar aquí l’horari de les activitats.
Com a novetat enguany, a més a més, els visitants gaudiran del taller Troba l’intrús!, on haurem de buscar i trobar entre caixes i objectes, fet que ens permetrà descobrir el ric patrimoni que hi ha en els 26 museus de la Xarxa de museus de les comarques de Girona.
Un matí ple d’activitats i tallers educatius, a tall de tastet de tot allò que els visitants poden trobar i gaudir als museus gironins si un dia els visiten!