Espai del Peix. Showcooking

A partir del divendres 12 de juny l’Espai del Peix tornarà a oferir activitats culturals amb el peix de la llotja de Palamós com a protagonista. Ja es poden fer reserves pels showcookings de cuina marinera que s’oferiran fins a finals de mes tots els divendres i dissabtes no festius. Començaran a les 20 h, amb una durada de dues hores.

Cada sessió serà una nova proposta de plats originaris de la cuina dels nostres pescadors elaborats amb espècies de peix fresc llotja de Palamós, amb l’objectiu de descobrir i degustar productes del mar poc coneguts i molt saborosos.

Ben aviat es publicarà tot el programa d'activitats culturals de l'Espai del Peix pels mesos de juliol i agost.

En el marc de l’estat d’alarma per la covid-19, l’Espai del Peix ha establert totes les mesures de seguretat i higiene per a una experiència còmoda i segura. Es prega que se segueixin en tot moment les indicacions i recomanacions per garantir la seguretat de tothom.

Podeu obtenir més informació i reservar trucant al 972 600 424 o bé per mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.