Llibreria del Museu de la PescaEn el marc de la celebració de la diada de Sant Jordi 2021, la llibreria del Museu de la Pesca oferirà un descompte del 5 % en les vostres compres a la llibreria des del dimecres 21 al diumenge 25 d’abril, excepte el 23 d’abril, quan el descompte serà del 10%.

La llibreria del Museu de la Pesca és un espai situat a l’edifici del Tinglado, al port de Palamós. Especialitzada en temes de mar, és una de les més ben assortides amb tota mena de títols referents als oceans, la vida marina, la història i l’etnografia del mar, cultura i tradicions, oficis mariners, literatura universal, llibres per a infants, divulgació científica i tota classe de llibres adreçats a diferents perfils lectors, des del més xic al més especialitzat.

No dubtis. Aquest Sant Jordi, regala mar. Deixa’t aconsellar pel personal del Museu de la Pesca i troba aquell títol per viatjar a través dels oceans del món.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell