Sant Jordi 2023 al Museu de la PescaEn el marc de la celebració de la diada de Sant Jordi 2023, la llibreria del Museu de la Pesca oferirà un descompte del 5 % en les vostres compres a la llibreria els dies divendres 21 i dissabte 22 d’abril. El 23 d’abril, el descompte serà del 10%.

La llibreria del Museu de la Pesca és un espai situat a l’edifici del Tinglado, al port de Palamós. Especialitzada en temes de mar, és una de les més ben assortides amb tota mena de títols referents als oceans, la vida marina, la història i l’etnografia del mar, cultura i tradicions, oficis mariners, literatura universal, llibres per a infants, divulgació científica i tota classe de publicacions adreçades a diferents perfils lectors, des del més xic al més especialitzat.

No dubtis. Aquest Sant Jordi, regala mar. Deixa’t aconsellar pel personal del Museu de la Pesca i troba aquell títol per viatjar a través dels oceans del món.

I segueix la diada a Palamós a les xarxes a #SantJordiPalamos

Museu de la Pesca
Un projecte de la Fundació Promediterrània