Gràcies a la subvenció que  la Diputació de Girona ha concedit a la Fundació Promediterrània, el Museu de la Pesca ha pogut renovar enguany part del seu equipament informàtic. En el marc del programa de subvencions d’aquesta Administració a museus i col·leccions de les comarques gironines, el museu ha rebut 1.200 € que s'han destinat a l’adquisició de material informàtic per actualitzar, optimitzar i millorar les prestacions d'alguns dels aparells del centre de documentació i de l'àrea de conservació.

Aquesta ajuda de la Diputació de Girona se suma a la inversió que està duent a terme la mateixa fundació per actualitzar els aparells i el programari de gestió del museu. L’objectiu és adaptar la institució als requeriments de l’entorn digital, millorar l’eficiència energètica de tota l’exposició i conèixer més i millor el públic que la visita o duu a terme activitats al museu.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell