Palamós Terra de Mar 2021. A mar, zero plàstics

L'edició 2021 del festival mariner Palamós Terra de Mar està dedicada a la lluita contra la contaminació marina i a la conscienciació ambiental. Durant tres caps de setmana, del 22 de maig al 6 de juny, els visitants i participants del festival gaudiran d’un extens programa d’activitats que es desenvoluparan per tot el municipi de Palamós, i que tindrà el port com a nucli centra de l’esdeveniment.

Amb el lema central “A mar, plàstics zero”, Palamós Terra de Mar 2021 subratlla les accions en benefici del medi ambient i que repercuteix en totes les dimensions del medi marí. Així, aposta per oferir experiències marítimes de caràcter lúdic, cultural i familiar que connecten els participants amb els valors ambientals i amb el patrimoni natural i cultural del municipi: navegació per la badia, visites guiades familiars, portes obertes a vaixells centenaris amb explicacions a bord, tastets d'activitats nàutiques, ploggins i eco-swimming, rutes guiades de descoberta i estudi del territori, gastronomia marinera amb productes km0, iniciacions a la navegació tradicional i moltes propostes més.

Totes les activitats i condicions de participació es poden consultar al web oficial del festival palamosterrademar.cat

Bossa oficial del Palamós Terra de Mar 2021

Obsequi per a tots els participants

Els participants en les activitats blaves i esports i sostenibilitat del Palamós Terra de Mar 2021 rebran de regal una bossa de cotó ecològic perquè sigui més fàcil a tothom abandonar l'ús de les bosses de plàstics que, en moltes ocasions, arriben als oceans.

Un festival segur

Palamós Terra de Mar implementa totes les mesures de seguretat recomanades per les autoritats contra la covid-19 per fer de l'esdeveniment una celebració segura. Per això hi haurà controls d'afluència al port de Palamós, reserva prèvia en totes les activitats, franges horàries, controls d'accés i protocols d'higiene en tots els espais.

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell