Expliquem contes de mar: L’Anna i els peixos abissals

Dissabte, 15 Abril 2017
   17:00

contes peixos abissals 2017Nova sessió de contes al Museu de la Pesca per gaudir amb les aventures de l'Anna, el personatge creat per Magí Marcé, i la seva extraordinària relació amb els peixos de la nostra mar.

Després de parlar amb els peixos marins, i de conèixer la família dels peixos pelàgics, en aquesta nova aventura l'Anna s'endinsarà en les profunditats, a més de 1.000 sota la superfície del mar, per descobrir els misteris dels peixos abissals, on regna la foscor; animals sorprenents i de formes estranyes, l’Anna compartirà amb ells aventures en un en un entorn encara força desconegut.

Aquests llibres, il·lustrats per Magí Marcé, combina a la perfecció el coneixement dels principals peixos de la mediterrània amb la part lúdica d'un conte infantil.

Us hi esperem!

Gratuït
  Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós
  Més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat