El Museu de la Pesca és un espai de diàleg entre la gent de mar i la resta de la societat. Per aconseguir-ho, vol rescatar i reivindicar la relació mil·lenària de les comunitats amb el medi marítim; pretén ajudar a descobrir al visitant un món apassionant i fràgil, un patrimoni natural, social i cultural procedent de la pesca i els seus protagonistes més directes, amb la voluntat inequívoca de prendre posició davant del futur del sector, dels recursos marins i dels oceans.

El port de Palamós és l'escenari dels equipaments i serveis que generen accions i activitats en l'àmbit de la conservació, l'estudi, la difusió i la valoració del patrimoni de la pesca i els pescadors del nostre litoral; un projecte cultural sota el nom de "El Gust de la Mar".

Mòdul de l'exposició permanent

Única a la Mediterrània

Barques del Peix

Extensió surant del Museu de la Pesca