cadaquesAutors: Enric Prat, Èrika Serna i Pep Vila

Pep Vila, Èrika Serna i Enric Prat han transcrit, editat i comentat senceres les ordinacions, una font fonamental per conèixer el passat pesquer del litoral del Cap de Creus i per extensió de tot Catalunya. L'edició s'acompanya de textos de diversos autors que emmarquen el reglament en el context pesquer de l'època i descriuen la tecnologia utilitzada. Arnald Plujà localitzà els caladors més importants a través de la cartografia història. També s'inclouen diversos articles editats en altres revistes, com el l'Ernesta Sala o Rahola i Trèmols.

L'edició i introducció als textos va anar a càrrec de la Fundació Promediterrània, que en va fer un tiratge de 1.000 exemplars.

PVP: 20€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.