Promediterrania 2002Recull de ponències de les jornades que recolliren el testimoni dels protagonistes del transport de cabotatge, juntament amb investigadors d’aquest tipus de navegació comercial. S'evidencia la necessitat de millorar el coneixement de la dimensió històrica del transport marítim de cabotatge així com protegir el seu patrimoni. El transport marítim, tant important per la vida econòmica i social de Catalunya durant els darrers segles, és ja inexistent. Avui cal entendre el un nou context que encara fa del transport marítim a curs abast el menys competitiu.

PVP: 7€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.