Promediterrania_2004A finals de la dècada de 1950 els municipis de la Costa Brava s’iniciaven en el turisme. El model va créixer ràpidament, es consolidà, madurà i ara, gairebé cinc dècades després, sembla estar a les portes de l’obsolescència. Tots els agents implicats estan d’acord en la necessitat de reemplaçar-lo. El perfil del turista ha evolucionat, així com les seves exigències i espectatives. També les destinacions turístiques s'han transformat i n'han aparegut de nomes molt competitives en un mercat turístic d'abast global.

Què cerca el turista d’inicis del segle XXI? Què ofereixen i què poden oferir el municipis de la Costa Brava? Cal cercar l’essència i posar en valor el patrimoni històric, cultural i natural per a ressaltar les singularitats de cada destinació. A la Costa Brava aquesta es manifesta en el patrimoni marítim, un patrimoni que massa sovint ignorat pels gestors turístics i polítics o no s'aprofita adequadament.

PVP: 7€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.