Promediterrania_2005Joan Lluís Alegret (ed.)

A la llum de la bona resposta a les primeres jornades sobre la comercialització del peix fresc (2001), es presenten les actes de les segones jornades organitzades el 2005 i convertides en una plataforma de discussió entre pescadors, peixaters, distribuidors i científics socials. Es discuteixen sobre les tendències i les problemàtiques derivades de la distribució i venta del peix fresc i s'aporten algunes propostes innovadores.

Edició bilingüe / Edición bilingüe

PVP: 7€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.