Promediterrania_2002_2Joan Lluís Alegret (ed.)

El desembre de 2002 les III Jornades de marina tradicional Promediterrània 2002 es van dedicar a l’anàlisi de la relació entre els ports i les ciutats petites i mitjanes que els acullen, entenent-la com una part important del fet marítim de la Mediterrània. Les jornades han analitzat la relació port-ciutatdes des d'una dimensió de la seguretat marítima, la legislació, l’urbanisme, l’impacte mediambiental, el turisme, la pesca, les les relacions comercials i l’esbarjo. Es posa de manifest la importància de la dimensió política sobre uns espais ja plenament urbans.

PVP: 7€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.