Llibre_ProcessoLlibre que esdevé un reflex i a la vegada una continuació de l’exposició fotogràfica que, amb motiu del cinquantè aniversari de la celebració de la Processó Marítima en honor de la Mare de Déu del Carme, va tenir lloc a la Casa del Mar de Palamós des del febrer al juliol del 2001. En aquestes fotografies es reflecteixen diferents aspectes de la celebració, algunes d'elles ja desaparegudes. Recorden l'antic aspecte de Palamós, fent-nos evidents els canvis en el paisatge urbanístic i social al llarg dels anys; d’altres recullen les grans aglomeracions de gent al moll, al voltant de les barques.

PVP: 6€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.