Breu Recull Història Palamós

Pere Trijueque i Fonalleras

De la mateixa manera que a cadascú de nosaltres ens interessa en un moment o altre de la nostra vida conèixer les arrels familiars i la procedència de la nostra nissaga, per què no hem de conèixer la de la comunitat, la història del nostre poble?

Aquest llibre aplega un conjunt resumit de la història de Palamós, des dels testimonis de primera presència humana d'aquest lloc al naixement i evolució de la vila per recordar-nos el passat no com un exercici nostàlgic o de la curiositat sinó per encarar el futur tot valorant el llegat cultural propi.

173 p.
PVP: 10€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.