Llibre_Centenari_Port

Alegret, J.L. (ed.)

Treball encarregat per Ports de la Generalitat a la Càtedra d’Estudis Marítims amb motiu de la celebració del centenari de la col·locació de la primera pedra del port nou de Palamós. Sense oblidar el seu orígen com a port reial, aquest és un estudi de caràcter interdisciplinari, centrat en desenvolupament del port palamosí en el darrer segle. Partint d’una breu introducció a la història del port i de la vila, s’analitzen els canvis que han sofert la infraestructura portuària i el litoral de Palamós, així com la importància de les activitats comercial, pesquera, esportiva, d'esbarjo i turística. El text s'enriqueix amb el resultat de les entrevistes als protagonistes de la historia del port palamosí.

PVP: 25€