portada e torroella paradis possibleCatàleg de l'obra pictòrica d'Ezequiel Torroella sota la coordinació de Miquel Martí i Núria Teno, del Museu de la Pesca, i textos de Jaume Fàbrega i Eva Vàzquez.

Ezequiel Torroella va ser una dels pintors empordanesos més destacats de la seva generació. Amb la seva capacitat creativa plasmà el present estètic i vital d'un paisatge que, avui, constitueix un record del passat. Els seus olis plasmen, a més de retrats o natures mortes, sobretot el paisatgisme plenarista, especialment la temàtica de les marines.

217 p.
20€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.