Llibre_Confraria_Palamos

Alegret, Joan Luís.; Garrido, Alfons.

Aproximació històrica a la confraria de pescadors de Palamós des de els seus orígens al segle XVII. La contínua relació que han mantingut la pesca i els pescadors amb la vila permet que aquesta sigui també una història de Palamós vista des del mar, a bord d’una barca. És per tant una història d’institucions, d’espais i, sobretot, una història de persones que, seguint la petja marcada pels esdeveniments dels darrers segles, han aconseguit adaptar-se als canvis polítics, tècnics i socials i, alhora, continuar vivint del mar.

PVP: 24€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.