Història Gent Palamós Demografia HistòricaPere Trijueque i Fonelleras

La finalitat d'aquest estudi és cercar respostes al cúmul de preguntes respecte a la gent que ha viscut a Palamós, des de la mateixa fundació de la vila fins avui dia, exposant-les d'una manera distesa i amb senzillesa. Es fa espcial èmfasi en les relacions familiars, genealogia, oficis, procedència de la gent i els seus cognoms i moltes altres aspectes dels nostres avantpassats. S'han tractar dades de més de 35.000 persones i s'ha cercat la procedència i data d'arribada de 2.000 cognoms, de més de mil dels quals s'ha fet un regest complert.

173 p.
PVP: 14€

Més informació i compra a la botiga del Museu de la Pesca | 972 600 424 | Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.