Quadern_Blau026Pere Trijueque

A més de diferenciar clarament el corsarisme i la pirateria, l'historiador local Pere Trijueque descriu les principals activitats dels corsaris de finals dels segle XVIII i pincipis del XIX. N'explica les seves regles, normes i campanyes, tot destacant els d’origens catalans i concretament palamosins d'alguns corsaris famosos. Cal ressenyar l’interessant annex en que ens citen les regles dictades pel rei sobre la forma d'actuar del corsari davant dels enemics de la corona. Aquest Quadern Blau es planteja com una continuación del QB 21 Pirates, esclaus i captius a Palamós, del mateix autor.

Quaderns Blaus; 26
PVP: 3€