qb028

Montserrat Demestre. Mercedes Masó (Institut de Ciències del Mar. CSIC)

El projecte COMSOM estudia els efectes pertobadors de la brossa marina sobre les comunitats de fons de la Mediterrània, un dels mars més contaminats del món. El pla pilot va donar la oportunitat de conjugar ciència i divulgació tot fent participar la comunitat educativa i els estudiants de batxillerat de Palamós i Sant Antoni de Calonge en una activitat de sensibilització ambiental i d'aprenentatge del mètode científic. Aquest volum explica l'experiència educativa i els principals resultats obtinguts sobre els efectes dels plàstics en els ecosistemes de fons de Palamós.

Quaderns Blaus, 28
PVP: 3€