breupalamos

Pere Trijueque i Fonalleras

De la mateixa manera que a cadascú de nosaltres ens interessa en un moment o altre de la nostra vida conèixer les arrels familiars i la procedència de la nostra nissaga, per què no hem de conèixer la de la comunitat, la història del nostre poble?

Aquest llibre aplega un conjunt resumit de la història de Palamós, des dels testimonis de primera presència humana d'aquest lloc al naixement i evolució de la vila per recordar-nos el passat no com un exercici nostàlgic o de la curiositat sinó per encarar el futur tot valorant el llegat cultural propi.

Preu: 10 €

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell