portcentenari

Alegret, J.L. (ed.)

Encàrrec de Ports de la Generalitat en motiu de la celebració del centenari de la col·locació de la primera pedra del port nou de Palamós. Aquest estudi de caràcter interdisciplinarise centra en el desenvolupament del port palamosí en el darrer segle. Partint d’una breu introducció a la història del port i la fundació de la vila, s’analitzen els canvis que han patit la infraestructura portuària i el litoral de Palamós, així com la importància de les activitats comercial, pesquera, esportiva, d'esbarjo i turística pel port palamosí. El text s'enriqueix amb fragments d'entrevistes als protagonistes d'aquesta història.

Exhaurit

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell