portada e torroella paradis possibleCatàleg de l'obra pictòrica d'Ezequiel Torroella sota la coordinació de Miquel Martí i Núria Teno i textos de Jaume Fàbrega i Eva Vàzquez.

Considerat un dels pintors empordanesos més destacats de la seva generació, Ezequiel Torroella llegà amb la seva capacitat creativa el present estètic i vital d'un paisatge que, avui, constitueix a través de la seva obra un record del passat. Els seus olis plasmen, a més de retrats o natures mortes, el paisatgisme plenarista, especialment la temàtica de les marines.

Preu: 40 €

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell