Quaderns Blaus. 25Carolina Martí (Universitat de Girona)

A partir de l'anàlisi geogràfica, l'autora analitza les transformacions del paisatge costaner de la Costa Brava en els darrers cinquanta anys. L'auge del turisme entorn a 1960 va generar un model de desevolupament altament depredador amb el territori, un model que ha canviat fortament els usos i cobertes del sól en benefici d'una economia de curt termini, especulativa i avui obsoleta.

El treball és una síntesi dels principals resultats de la tesi doctoral de l'autora, titulada “La transformació del paisatge litoral de la Costa Brava: Anàlisi de l'evolució (1956-2003), diagnosi de l'estat actual i prognosi de futur”.

Descarrega l'exemplar

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell