QB 013 COBDavid Florido del Corral (Universidad de Sevilla)

Anàlisi històric i antropològic de l'almadrava, un sistema de pesca de la tonyina vermella molt arrelat a la península ibèrica, especialment al litoral atlàntic meridional. David Florido del Corral, del Grupo de Investigación para el Estudio de las Identidades Socioculturales en Andalucía de la Universidad de Sevilla, estudia les tècniques tradiconals associades a aquesta modalitat de pesca, els processos econòmics i llurs aspectes socials vinculats, la seva evolució històrica, els centres productius i la gestió de l'explotació, elements tots ells que ajuden a conformar una memòria col·lectiva al voltant d'aquest procés productiu d'arrel mil·lenària.

Descarrega l'exemplar

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell