Agenda setmanal

XX Primera Nit d'Estiu del Museu de la Pesca

calendar iconDijous 21 Juny 2018.  22:00 - 23:30 h

nit_estiu_2

La XX Primera Nit d'Estiu inaugura la temporada d'estiu i marcarà l'inici del programa d'activitats específic del Museu de la Pesca i l'Espai del Peix pels propers mesos del 2018

A partir de les 10 de la nit, el grup Port-Bo oferirà la tradicional cantada d'havaneres davant de les Barques del Peix, amenitzada amb un cremat ofert per l'Associació Front al Mar i amb la col·laboració dels Voluntaris Culturals del Museu de la Pesca.

Aquest esdeveniment serveix també per presentar l'extens programa d'activitats estivals del Museu de la Pesca, que inclou tallers, visites guiades, cursos de cuina per a petits i grans, recorreguts i excursions, entre moltes altres propostes.

Lloc: Moll pesquer, s/n. 17230 Palamós
Preu: Gratuït
Més informació: Servei d'Atenció al Visitant. Museu de la Pesca. 972 600 424 | infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda    cat M P    Costa Brava Girona Convention Bureu     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell