Visita guiada al claustre del Mas del Vent

Dissabte, 06 Octubre 2018

claustre 3

Visita guiada dirigida a descobrir els elements arquitectònics i artístics de la finca del Mas del Vent, espai singular de la vila de Palamós. Es donaran les claus per interpretar el claustre "romànic" i el seu origen controvertit, així com el mas i la torre de defensa – declarats Bé Cultural d’Interès Nacional.

La visita inclou un tastet de productes Km0 de la finca palamosina Bell-lloc amb una copa de vi.

Aquesta iniciativa sorgeix de la col·laboració de Brugarol, empresa propietària de la finca i el claustre, i l’Ajuntament de Palamós.

Organitza Focus Engelhorn amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palamós

20€ adults. 10€ menors de 16 anys. Places limitades.
  Es concretarà en fer el pagament de la visita.

1 convention bureau
compromis-qualiat-turistica