Entrada gratuïta a tots els Jordis, Jordines i Georgines

Diumenge, 23 Abril 2017

sant jordi 2016Com cada diada de Sant Jordi, el Museu de la Pesca obre les portes de la seva exposició permanent amb l’entrada gratuïta a totes les persones que s'anomenin Jordi, Jordina o Georgina, i amb ell un acompanyant.

Celebra aquesta diada tan especial a Palamós, gaudeix del municipi, del seu territori, de les seves cales i del seu barri vell, i no deixis de visitar la llibreria del Museu de la Pesca, on hi trobaràs una extensa selecció de títols mariners, novetats i clàssics editorials dedicats al mar i a la cultura marítima!

Feliç Sant Jordi 2019!

Entrada gratuïta