Visita guiada al Museu de la Pesca i les Barques del Peix

Dissabte, 08 Abril 2017

Visita guiada al Museu de la Pesca i a les Barques del PeixEl Museu de la Pesca, únic a la Mediterrània, posa en valor el passat i el present de la pesca marítima a la Costa Brava per reflexionar sobre el seu futur.

Amb la visita guiada al Museu de la Pesca i a les Barques del Peix, descobrirem els diferents aspectes d'aquest món i d'aquest ofici - alguns d'ells força desconeguts per la societat -, tot fent un recorregut des dels seus orígens mil·lenaris fins a l'actualitat: els peixos del nostre mar, els fons marins i els espais de pesca, els oficis relacionats amb el mar, la vida quotidiana dels pescadors, les embarcacions, els ormeigs, les tècniques i la tecnologia, entre molts altres temes apassionants.

La visita a l'exposició permanent es complementa amb la pujada a bord de l'Estrella Polar, i amb les tasques de manteniment i conservació de la 'Gacela', que durant aquests dies està varada sobre el moll de Palamós; una oportunitat única per contemplar el bastiment i copsar-ne tots els seus detalls.

5€. Inclou l'entrada al Museu de la Pesca
  Museu de la Pesca | Moll Pesquer, s/n 17230 Palamós