Show cooking de cuina marinera a l'Espai del Peix

Dissabte, 15. Gener 2022

Show cooking de cuina marinera a l'Espai del Peix

Cada show-cooking a l'Espai del Peix és una nova proposta de tastets inspirats en la tradició culinària dels nostres pescadors i elaborats amb peix fresc de la llotja de Palamós.

La demostració en directe de cuina i la degustació és una experiència de descoberta dels productes més desconeguts i saborosos de la mar. També és una sessió d'aprenentatge sobre el peix i la pesca, i la posada en valor del patrimoni gastronòmic marítim i pesquer.

Tota la sessió s'acompanya de vi Peralada DO Empordà i cervesa Damm Inèdit.

Us animem a compartir aquesta experiència gastronòmica única i autèntica a l'Espai del Peix, en el marc incomparable del moll pesquer i amb vistes extraordinàries a la badia Palamós.

Durada de l'activitat: 2 h.

Reserva ara

Espai del Peix
  20 €. Cal reserva prèvia. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat no es permetrà l'entrada. Activitat limitada a 30 persones.
  Per més informació: Servei d'Atenció al Visitant del Museu de la Pesca al 972 600 424  o bé per mail a infomuseu@palamos.cat

compromis qualiat turistica     producte emporda     Costa Brava Convention Bureau    convention bureau     TripAdvisor    logo canal super3    super3 vermell