Show cooking amb els cinc sentits a l'Espai del Peix

Dissabte, 16 Març 2024

cinc sentit espai peix 2022

Proposta gastronòmica sensorial que ens endinsa en una cuina exquisida, elaborada amb peix fresc de la Confraria de Pescadors de Palamós i acompanyada de vins de la DO Empordà Perelada i cervesa Inèdit de Damm.

Durant la sessió de demostració i degustació de cuina marinera, despertarem tots els nostres sentits. Cinc tastos, cinc espècies diferents i l'acompanyament de dues varietats de vins, oferiran una experiència multisensorial: sabors que satisfaran el paladar, textures que es fusionen amb el tacte, aromes que embriagaran l'olfacte, sons que complementaran l'oïda i presentacions que captivaran la vista.

L'objectiu d'aquesta experiència és doble: d'una banda, donar a conèixer les espècies pesqueres locals i les tècniques de pesca utilitzades i, d'altra banda, compartir les receptes seleccionades, amb cura, per a cada ocasió.

Avís: L'activitat només es realitzarà amb un mínim de participants inscrits. El dimecres abans rebreu un correu electrònic confirmant o anul·lant la celebració del show-cooking. En cas d'anul·lació per part de l'organització, el reintegrament es farà automàticament.

Reserva ara

29 €. Cal reserva prèvia. Es prega puntualitat. Un cop iniciada l'activitat no es permetrà l'entrada.
  Espai del Peix