Visites guiades a la subhasta del peix a la llotja de Palamós

Divendres, 08 Març 2024

Visita guiada a la subhasta del peix de la llotja de Palamós

Descobrim un dels principals atractius del port pesquer de Palamós: la subhasta del peix.

Mentre observem les captures del dia a través d'un ampli finestral situat sobre la subhasta, s'explica en directe el seu funcionament, les particularitats de la flota pesquera, les espècies que són venudes, el paper dels compradors, així com el destí final del peix... Aquesta experiència ofereix una oportunitat enriquidora per entendre a fons un ofici vital del sector primari i la rellevància dels productes pesquers per al nostre port.

El recorregut per la subhasta té com a objectiu principal sensibilitzar els visitants respecte a l'activitat pesquera, els treballadors implicats i els productes que ofereix el mar.

Audioguies

Proporcionem audioguies gratuïtes per a una experiència encara més completa, descarregable als dispositius mòbils a través d'un codi QR, per seguir les explicacions sobre la subhasta.
Idiomes disponibles: català, castellà, anglès, francès i llenguatge de signes en castellà.
Si no disposeu de dades, demaneu a la recepció del Museu de la Pesca un codi de connexió gratuïta a la xarxa wifi de l'edifici.

Horaris

Horaris: A les 16:30 i 17:00
Aquests horaris poden veure's alterats. Consulteu a la plataforma de venda online la disponibilitat de cada visita.
Durada: 30 minuts per visita
Idioma: català
Punt de trobada: Recepció del Museu de la Pesca

Reserva ara →

2 €. Gratuït per a menors de 4 anys.
  Espai del Peix