Taller de treball de recerca de batxillerat

Divendres, 26 Abril 2024

Tallers d'assessorament en treballs de recerca de batxillerat

Taller per donar recursos, estratègies, eines i solucions als dubtes, obstacles i problemes comuns que es troben els estudiants durant el desenvolupament del treball de recerca a batxillerat (TDR). L'objectiu és ajudar amb l’ànim de millorar la qualitat general dels treballs i optimitzar l’esforç dedicat per part de l'estudiant.

Aquesta sessió està dedicada al plantejament la part més pràctica del treball, que sol partir de la recopilació de dades per aconseguir informació, la qual, ben examinada, en durà al coneixement. A partir de casos reals proposats pels alumnes, aprendrem a saber seleccionar la font de dades, agregar-les per tenir informació, i saber-la analitzar per obtenir coneixement.

Més informació a https://documare.org →

Inscriu-te ara