Visita guiada al Castell de Sant Esteve de Mar

Diumenge, 28 Abril 2024

castell sant esteve 2022

Visita guiada al castell de Sant Esteve de Mar, emblema de la vila de Palamós. Element patrimonial ubicat en un espai privilegiat sobre la platja de la Fosca i amb vistes extraordinàries a la façana marítima de la Costa Brava.

La visita guiada recupera els orígens del castell, s'interpreta la seva estructura a partir de les restes consolidades, es relacionen les diferents funcions que va complir al llarg de la història i s'explica la vida quotidiana dels seus residents. Alhora, s’emmarca la importància de Sant Esteve en la fundació de la vila de Palamós, quan Pere II el Gran el va comprar el 1277 per fundar-hi el port que acolliria la flota catalana que dominaria la Mediterrània medieval.

Organitzen Ajuntament de Palamós, Àrea de Patrimoni i Museu de la Pesca.

Reserva ara →

Activitat gratuïta. Reserva prèvia obligatòria