Exposició Navegants d'Aiguamolls al Museu de la PescaDivendres 22 de març la Capella del Carme serà l’escenari de la inauguració de l'exposició temporal "Navegants d'aiguamolls. 2.000 anys de secrets enfonsats", produïda pel Museu d'Arqueologia de Catalunya i que es podrà a visitar a Palamós del 23 de març al 15 de setembre.

Adreçada un públic familiar, la mostra aporta de manera didàctica, rigorosa i entenedora una explicació completa de com es construïen, navegaven i propulsaven els vaixells d'ara fa 2.000 anys. La investigació científica sobre els vaixells iberoromans es converteix  aquí en una exposició per acostar la recerca a la ciutadania: les característiques de la navegació i el comerç antics, i les innovacions tècniques, les característiques de la navegació i el comerç antics, i les innovacions tècniques aplicades en el disseny d’aquests vaixells que transitaven tant per un medi lacunar comal llarg de la costa.

Aquesta espectacular exposició, amb molts elements interactius i manipulables, es distribuirà entre la Capella del Carme, on trobarem la recreació d’una antiga embarcació ibera de 9 metres d'eslora, i sala d'exposicions temporals del Museu de la Pesca.

L’acte d’inauguració anirà acompanyat d’un show-cooking especial a l’Espai del Peix, una sessió dedicada a la cuina ibera amb productes marins. Es pot reservar l’activitat al Servei d’Atenció al Visitant del Museu de la Pesca. 972 600 424